مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:012023-12-21ورزشي

یلدای خدمت| احیای پروژ ه های مغفول مانده گنبدکاووس در دولت سیزدهم


خبرگزاری فارس گلستان- فاطمه عبدی:  بعد از ماه ها چشم انتظاری مردم گلستان، امروز رییس جمهور و هیئت دولت وارد استان شده و به مدت دو روز مهمان استان ما هستند.

پیگیری مصوبات سفر اول رییس جمهور، بررسی ظرفیت ها و چالش های موجود، آغاز علملیات اجرایی و بهره برداری پروژه های قبلی از جمله برنامه های سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان در کنار بازدیدها، دیدار مردمی، برگزاری جلسه توسعه استان و شورای اداری خواهد بود.

مردم استان گلستان خوب به یاد دارند که رییس جمهور در سفر نخست خود به گلستان، روی پروژه های نیمه تمام برزمین مانده و مغفول که بعد از چند دهه تبدیل به آثار باستانی شده بود، تمرکز کرد و با تخصیص اعتبارات ویژه، این پروژه ها را احیا کرد.

خلیج گرگان، جزیره آشوراده، سدنرماب، فاضلاب شهری گرگان و گنبدکاووس، منطقه آزاد اینچه برون، پتروشیمی، راه آهن شمال-جنوب، جاده نفت و بسیاری از پروژه های دیگر که بارقه امید، انگیزه، شور و نشاط را در دل مردم زنده کرده و آنها را به دولت سیزدهم دلگرم کرده است.

گنبدکاووس با محوریت شرق استان، پذیرای مردم هفت شهرستان شرقی در حوزه درمان، بهداشت، اقتصاد، ورزش و دیگر حوزه ها است.

* آزادی گنبدقابوس با تصویب 15 میلیارد تومان برای مرمت تنها برج آجری جهان  گنبدکاووس دارای آثار تاریخی و مذهبی مانند وجود تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یلدای خدمت| احیای پروژ ه های مغفول مانده گنبدکاووس در دولت سیزدهم

یلدای خدمت| احیای پروژ ه های مغفول مانده گنبدکاووس در دولت سیزدهم